ibland så är det bara för tråkigt.

Tralalalalaaa... Rehab . . haha. .
Sego dag idag med. Vaknade inte förän typ tolv, Satt mig vid datan och teven innan jag gick iväg och träffade Adde(:
Jag är riktig störd just nu, vill flyga in i sovrummet och skrika "Ut ur mitt hus" till Picky haha.. ^^
Cepe tråkigt ju, vill att det ska hända något, vill åka iväg någonstans vartsomhelst bara bort och göra något roligt, är trött på Gävle och det sugiga nattlivet här. Vill prova på något nytt. Vill utomlands, åh vad jag vill just nu!
Fan hade jag haft pengar så hade jag nog åkt ner till Arlanda och tagit en flygstol någonstans utan att veta vart, trots att jag är så sjukligt flygrädd. Skulle nog kunna hoppa falmskärm fast min höjdrädsla enbart för att NÅGOT ska hända! Sitter jag inte hos Picky så är jag hos Maria. Helt underbara vänner MEN så långtråkigt att sitta inne så mycket. Inte vart något superväder heller så har ju iofs inte funnits så mycket och göra ute. så sol Kom fram NU!
Förstå vilket äckligt tråkigt liv jag har fått, förr gjorde jag iaf saker nu festar jag knappt längre. :/
Dagens höjdpunkt var förfan att pussycatdools och sex and the city var på teve.. haha Katastrof!
Nääe nu får det faktiskt lov och hända något snart.
Inte hänt något mer runt Göteborgflytten en och inte kommit på tattuering heller för den delen. bläh.
Håret och naglarna måste fixas och eftersom solen vägrar och titta fram så blir det nog att jag måste sola i solarium så fort jag får pengar också, för jag börjar se ut som ett Lik!
Näe när jag får pengar så måste jag iväg någonstans.. Troligtvis blir det Stockholm trots att jag inte är så super förtjust i den staden längre så har det alltid vart en plats som jag kan åka till för att glömma mina problem för en stund, kanske kan man även försöka lura med sig några kompisar på en kryssning också, skulle vara rätt kul tror jag, va ju äckligt kul när vi åkte sist iaf haha ;P
 Måste hämta tillbaks min Kamera från min kära mor snart med, vill knäppa kort juh!

Ska till mormor och hjälpa henne och tvätta imorgon eftersom hon gjort illa knäet, inte världens roligaste kanske men det är min mormor och älskar henne högt så klart man ställer upp.
Det här blev bara en massa struntskrivning men det får ni ta om ni är så dum och läser det höhö (;
adde sweetie me love you 4looong time to fast jag låter som ett maxmål och du ser ut som ett (; hahaha ^^

O klart jag vill gifta mig med dig Robin, köp en fet diamantring så tar vi flyget till Vegas imorgon, va säger du? (;
hahaa ..


Och nu medans ni läser detta så kan ni sätta in sisåhär trettiomiljonerdollar   på mitt konto, thanx (;
Trevlig kväll gott folk (:
/Bellaaa.

Kommentarer
Postat av: hannistyle

hoppas du får en trevlig morgondag =)

2008-05-21 @ 23:56:05
URL: http://hannistyle.blogg.se
Postat av: Anonym

vegas
ja men ringen får du när jag får prov åka karuselen =D

2008-05-22 @ 00:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0