Min lilla Angel..

Hejhopp!
Nu är jag hemma hos mamma och lillebror .
Dom har tagit min lilla misse Angel.
Känns skönt att det är någon jag känner som har tagit honom så jag fortfarande kan fortsätta träffa han.
Min lillebror har dock fått för sig att han ska heta Håris vilket han INTE ska heta, det e en liten Angel, han har hetat det i över ett år så det är hans namn haha :P

Jag och Maria var iväg en sväng till öb där jag hittade mitt gamla älskade blekningsmedel som alla har slutat sålt, blev superlycklig haha ^^
Sen satt vi oss i solen en stund o åt en varsin glass (:
innan hon skjutsade mig till mamma.
sjuuuuukt varmt idag juh, kan inte tänka mig att det bara är Maj, hur kommer det då inte vara i typ Juli om det fortsätter.. hoo...

Jaa, nu ska jag väl ta vara på solen och gå ut o försöka få lite färg (:
Pussheejs!

/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0