sol och mormor (:

hejhopp!
Lite seg jag känner mig idag.. Vaknade fan inte förän kl elva, måste verkligen se till att gå och lägga mig tidigare.
Kom precis in från en liten promenad, måste passa på nu när det är lite sol ute (:
Ska snart iväg till mormor och hjälpa henne och tvätta somsagt, och bli bjuden på hennes goda mat så då blir det en promenad till haha ^^  Måste även tillägga att min mormor är Bäst! :D
Blir nog hos mormor ett tag, var ju rätt länge sen jag var där nu..
Men efter det så har jag ingen aning om vad som händer, ska iaf tillbaks till Picky och Maria sa något att hon skulle titta förbi en stund ikväll (:
Näe nu ska jag göra mig ordning så jag kommer iväg någongång, onödigt och sitta inne när det är sol ute, regnet kan ju komma närsomhelst och även snön har jag ju märkt haha..
Hadegött !
/Bellaaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0