strul

Världens panik! Min medicinen är slut och måste hämta ut mer, har dock ingen tid eller något, så det kommer nog bli lite strul.
Hittar inte min hyra som jag måste betala in men har däremot hitta tusen andra papper som jag skulle ha skickat in för veckor sedan, plus massa sjukhusräkningar fast jag är under 20år och har gratis sjukvård. shit måste styra upp allt sånt idag. Yvonne kommer om en halvtimme så då blir det iväg på massvis av ärenden.
Måste ringa Csn och skolorna i Göteborg också, måste veta om jag har kommit in eller inte, är ju förfan bara två månader kvar typ isåfall som vi ska vara bosatta därnere.
massvis med saker som ska göras idag och kan inte skjuta upp något av dom längre heller. blääh, gillar inte sånt här.
Nääe nu måste jag slänga på mig lite kläder och kirra lite saker innan jag ska springa till bilen..

/Bellaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0