tisdag

Hejhopp!
vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner mig rätt tom på ord ;S  
Men någon rad ska jag väl ändå få ner tycker jag, även om det inte blir något vettigt skrivet.

Hörde ifrån mitt ex idag, det som jag trodde hade hänt var även det som hade hänt.
typiskt att man alltid ska ha rätt, och typiskt att det finns idioter som inte klarar av att se andra människor ordna upp sina liv pga att deras egna är patetiska så dom måste hitta på massa lögner.
Orkar inte äns tänka nå mer på det, jag blir bara så arg så det räcker sådär.
Resten av dagen har jag ingen aning om vad jag ska göra, väntar på att Picky ska komma hem från jobbet iaf, kanske kan övertala honom att följa med på en promenad annars går jag nog själv.

jaja tänker på lite väl mycket just nu och känner väldigt mycket blandade känslor,
Så får skriva lite mer senare ist.

/Bellaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0