totaldiss ^^

Det här är bra klurigt d, att lixom bestämma ämne i en blogg, bara sådär.
Suttit hela kvällen/natten och tjatat på maria att jag vill skriva några rader här, men nu när jag äntligen gör det så har jag absolut ingen aning om vad jag ska skriva.
Hade ju velat skrivit nå roligt sådära, men tror inte ni skulle förstå min sjuka humör höhö ^^

Men tänkte iaf ge lite tips om hur du sabbar mellan ditt ex och hans nuvarande. .
så hör och häpna (:


- Börja med lite oskyldigt flörter, det vill säga något halvgulligt sms lite då&då.
har han inte glömt dig så svarar han garanterat.
- Träffar du på honom på en fest, sitt gärna bredvid honom, prata lite smått och le lite extra,
 så han känner sig lite eftertraktad..
- Beröm något med honom, även om det är hur fult somhelst, eller hur sjukt somhelst.
- Skulle du stöta på han o hans tjej på stan, krama honom  xtra länge och viska lite ihans öra.
Jag lovar, det kommer inte bli populärt hos henne, o kanske kommer han till dig redan samma kväll? ;)
Prata fina gamla minnen om er, helst så hon hör på.
Ljug att erat sexliv var det bästa du har haft.
- Be han komma o hämta dig när du ska iväg, när han står utanför be han komma upp för du är inte riktigt färdig,
öppna dörren med bara badlakan som du bara "råkar" tappa.

Okej, nu har du han där du vill, om inte så är han en riktig toffel, men eftersom det är du så kommer han inte kunna motstå, ni kysser varandra intensivt, rör er mot sängen, där ni har vilt sex....
Nu tror han att det kommer bli ni,så medans du hoppar in i duschen  så  ringer han sin nuvarande o berättar att han fortfarande har starka känslor för dig, och att ni precis har vart med varann, och att det inte längre kan vara dom två..
Efter samtalet som du självklart att tjuvlyssnat på, kliver du ut ur duschen o säger att du behöver ha skjuts nu.
Så han skjutsar dig o precis när du ska kliva ut ur bilen så försöker han kyssa dig,
du vänder bort huvudet o säger: Trodde du verkligen att det skulle bli nå mellan oss igen, hur dum e du egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0