trååååååk.

urk, det här har vart en fruktansvärt LÅÅÅÅNG dag, hur tråkig somhelst!
Sov hos Maria och klockan 12 skulle hon iväg så då tog jag bussen hem till min kära mor, för att hälsa på lillebror som har blivit en kaxig snorunge.
Hon satt vid datan och Viktor framför teven och spelade xbox så då fanns det inte så mycket mer att göra en att sitta på soffan som ett fån.
Till slut fick jag nog eftersom varenda minut kändes som flera dygn så jag ringde Picky och nu sitter jag här hos honom och väntar på att maten ska bli klar, har inte kekat på hela dagen och är så äckligt hungrig ;/
Iskallt är det också, höll på att frysa ihjäl bara att gå ifrån busshållsplatsen till hans lgh. brrrrruaa...
Nu får det faktiskt bli sånt där fint väder som det var ett tag tycker jag, vill ju bättre på brännan litegrann och ut på sköna promenader.
Och sen en grej till, om jag inte bryr mig ett dugg om en person varför finns han då ständigt imina tankar? det är grymt jobbigt, orkar inte eftersom han är ett riktigt asshole, urk usch o blääh.
Nej nu ska jag sätta mig och glo på teve och keka tror jag.

Adios!
/Bellaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0