Trööööök Fredag.

Idag är seriöst en sån där riktig trökdag.
Hemskt deppigt väder, molnigt o kallt ;/ brrr, fryser juh haha.
Och Maria Jobbar på förfullt, Petra verkar ha gått upp irök, precis som lilla andreas..
Jaa, alla håller sig undan mig haha, menmen, jag får väl roa mig själv, kasta en boll fram o tillbaks iväggen eller nå, o invänta bättretider, man kan ju lixom inte alltid ha roligt .  (:
eh eftersom jag har tråkigt kan jag klämma in en såndär frågegrejs som jag la in på Bdb tidigare, lite fjortis, haha men endå ;)






Har du haft sex? ja
Med hur många? *viss text saknas*  haha ;)
Ångrar du någon utav dem? Jaa, uscha...
Var du kär i alla? haha, verkligen INTE!
Är/har du varit en player? ts, mja.
När blev du av med oskulden? va nästan 13.
Har du någonsin haft fyllesex? Allt för många ggr ;P

Har du haft sex i..
Ett badkar/dusch? yes
På ett tak? inte något jag har minne av iaf haha .
Tåg/bil/buss? oohjaa.
En toalett utomhus eller inomhus? Ja, det  ju standard haha.
På festival/konsert? yesbox.
I en park? hm, ja typ :P
I ett hav/en sjö? yesbox.
Bastu? yesbox, det va hett haha ;)

När var din första kyss? men bläh, ska man komma ihåg den? ;S
Hur gammal var ditt äldsta hångel? hm, ska man ha koll på sånt? ;O
 Och yngsta?  1år yngre en mig  kanske :P Aleeeeex ^^
Hur många seriösa förhållanden har du haft? inget seriöst, bara lååångt haha, diss till dej adde ;)
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? hm en?
Vad tycker du om kärlek? rätt överskattat faktiskt, men grymt mys ;)
Har du flashat/strippat nångång? haha. hm jaa..
När kramade du någon sist? Nyss, min lillebror Viktor (:
Saknar du någon speciell person? mmh ;O
Har du svårt för att bli kär? Njae, lr jo .
När kysste/hånglade du med någon sist? Men urk, det va läääänge sen.
Ångrar du det? Jag minns det inte äns, så svårt o ångra haha ;)
Är du singel? Ja förfan ;)
När fick du senast en komplimang? 1sek sen ;)
Har du träffat någon internet person? jo, typ.. 1Gång, han va koooooort haha ;)
Har du hånglat med någon av samma kön? yesbox




TrevligHelg (:  
/Bella.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0