helgens äventyr

Jag är något du aldrig kommer bli, jag är Bäst (; haha..
Ihelgen har jag lyckats med rätt mycket faktiskt. fixat nagelförlängning och manikyr, lyckats bli snorfull och raggat o strulat med personer som jag egentligen inte borde ha gjort ;P , fått reda på att jag raggat på en två år yngre snubbe, flashat brösten på en uteservering, lekt psykolog och politiker.. o sist men inte minst skaffat kille fyra på natten snorfull haha.. ni vet en helt vanlig helg haha (;
Hade supertrevligt igår iaf när jag, maria o ellen va ut, träffade på massa folk man inte träffat på evigheter. Va dock lite tråkigt när ellen bara stack iväg och aldrig kom tillbaks så vi fick sitta och vänta på henne i cirka en timme helt i onödan.
Men annars i det stora hela var det en helt okej kväll, helst då jag fick min efterlängtade redbullvodka haha (;
Perelli- ludret vann iaf inte och hamna på en kass placering, så jävla bra ;D haha ^^
Idag har det vart en riktig keka skräpmat och häv i dig så mkt cola som det går dag haha (;
en slapp och skön dag, och det blir att lägga sig tidigt ikväll så man får sova ut litegrann.
Imorgon ska jag iväg med Yvonne och fixa lite saker som jag inte hann med i fredags, mer om dagen vet jag inte, det återstår att se.
Menmen, nu finns det inte så mycket mer o skriva, så ni alla får hadegött (;
puss.
/Bellaaa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0