uuuuuuuuuurk.

Då sitter man här igen då, i natten och inväntar att Maria ska komma förbi med cigg.
Hela dagen har gått så sakta. Picky tyckte datorn gick så segt så han var ju tvungen att formatera om den, dock så går den ännu segare nu och allt är borta.. Men han säger att han har spart mina saker som var på den på skiva så jävlar om han inte har gjort det!
Usch va irriterad jag känner mig just nu, vill bara gå och lägga mig men måste vänta på Maria, klarar inte och sova utan nattrök. .
Och så finns det ju idioter som ger ut min msn lite överallt sådär, så irriterande så jag skakar!
Nej kan inte äns fortsätta skriva för känns som jag kommer kasta tagentbordet genom fönstret haha..
Usch och godnatt !


Kommentarer
Postat av: Tess

Gumman då.. lätt inte riktigt som du hade en sån där super kväll.. :( sen är de fan inte skoj heller när någon delar ut ens msn så där..

hihi.. är ja första komentaren du får???.. :)

Puss

2008-05-21 @ 11:44:43
URL: http://bigblue.bloggproffs.se/wp-admin/
Postat av: Robin

Jag
tycker att du är het som en varm sommar dag vill du gifta dej med mej svar i nästa blogg
/Din Bobin

2008-05-21 @ 19:28:41
Postat av: Anonym

vill du det då

2008-05-21 @ 22:19:09
Postat av: Anonym

Me love u 4-longe time

2008-05-21 @ 22:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0