äggröra.

Godmorgon alla snyggingar därute i stugorna haha! (;

Runt nio när jag vaknade så försökte jag mig på att göra äggröra och bacon.
Jag är en människa som bränner snabbmakaroner men det här blev faktiskt rätt gött :P
Dock så var det bara gott dom tre första tuggorna och sen fick katterna resten och dom blev glad haha.
och frågan är hur bra det där var för min mage påtanke på att jag nu börjar få ont i den haha, sällan :P

Hursomhelst snart så ska jag sätta igång att plugga litegrann.
Tänkte skriva klart min novell och skicka in till min svenskalärare så han hållerkäften sen haha.
Ska även försöka bli klar med min konfliktanalys (som jag inte börjat med) har valt att skriva om Darfur då andra världskriget redan var taget. Typiskt.. Men kan bli lite intressant det med.
Vill gärna ha allt klart och inskickat innan klockan 13.00 då jag ska till skolan så jag slipper en jävla massa dålig kritik.
Efter skolan är det att fokusera på tyskan, har ju prov imorgon hur det än ska gå.

Nej nu är det dags att få den där novellen skriven.
Hörs mer senare.
Ciao!





Kommentarer
Postat av: Sophie

svar:

jo precis, ibland går det inte att undvika de som snor energi :) men man får väl försöka sitt bästa ändå och undvika att skaffa fler som är likadana :P :)

2008-11-26 @ 12:48:18
URL: http://nittioelvanitton.blogg.se/
Postat av: jessica

Sv: tack tack :D

2008-11-26 @ 14:08:39
URL: http://iminfantasi.blogg.se/
Postat av: Amanda Marin

SV: Tack! :)

2008-11-26 @ 14:23:16
URL: http://amandamarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0