Gråhundar gillar inte att bada haha :P

Då har man hjälpt syster med vovvarna då.
Vi har badat dom, torkat dom och borstat dom.
Vet ni hur lätt det är att göra det med en gråhund som är hatar att bada och livrädd för en borste? haha..
Gottfrid var lite lättare iallafall, han ville bara äta upp vattnet och borsten haha.
Men det blev bra tillslut iallafall (:

Efter så ringde Mickis och vi snackade lite om helgen, hon känner lixom killen jag släpade med mig till Picky. haha..
Hemskt egentligen, stortsett alla känner honom, så jävla pinsamt det skulle vara om det kom ut vem det var. :P

Nu är det endast Två dagar kvar tills jag fyller tjugo :)
Jag åker till Gävle imorgom eftermiddag hem till min syster Diana, ska sova där (:
Ska nog träffa pappa och farmor&farfar på onsdagen när jag fyller men är inte riktigt bestämt än för pappa har inte ringt än. Men han hör nog av sig tillslut, trots att han vart frånvarande för övrigt så har han aldrig glömt min födelsedag något som jag är tacksam över!

Nu så ska jag försöka få ner någon film att glo på.
Får se om det blir något mer skrivet idag.
Ni vet väl att ni kan prenumenera på min blogg på bloggkoll?
Tycker ni ska ta och göra det fan ^^

jaja puss på er sålänge :)


                                         Alfons och Gottfrid <3

Kommentarer
Postat av: art of Jesus

Sugen på ett hett och trendigt armband? Vi säljer billigt och 2 kr från varje sålt armband kommer vi skänka till röda korset. Hjälp oss att hjälpa röda korset!

2008-11-17 @ 22:29:49
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: art of Jesus

Dom kostar 50:- och då ingår frakten!

2008-11-17 @ 22:47:10
URL: http://artofjesus.blogg.se/
Postat av: emelie

så kul att fylla år :D

2008-11-18 @ 12:14:18
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0