Hundräddaren Bellaaa (;

Grannens hund var på rymmen nyss, tur nog så såg jag det och tog den hem. Ingen skada skedd.
Tycker däremot att dom ska ha lite mer koll på sin hund, det kom faktiskt en bil och körde så dom kunde likabra ha råkat kört på den. Jaja tur att räddaren Bella finns.. höhö :P

Har precis kollat på ett avsnitt av Gossip girl.
Jag är seriöst helt fast i den serien!
Tyckte den var skit när jag började titta mitt i men sen jag började kolla från början så har jag börjat älska den!
Så mycket spänning o intriger haha . me like it alot! ^^

Hm ska man göra nudå?
Kanske ta och slänga i en maskintvätt och sen sätta igång att plugga lite?
Ja så får det nog bli.

Skriver mer senare.
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0