jag kommer tillbaks ;P

Nu är jag glad igen :P
Jag pratade med Mikkis nyss och vi ska börja träna nästa vecka :D
Så himla underbart, trodde aldrig jag skulle säga det här men fyfan va skönt det ska bli att flytta tillbaks till Gävle!
Efter drygt fyra månader häruppe så är inte Gävle så hemskt haha, visst jag kommer verkligen inte bo kvar där resten av livet, ska flytta till något ställe jag trivs på i sommar, och håller tummarna på att det blir Göteborg (:
Sån vacker stad och supertrevlig befolkning iallafall dom jag har stött på :P

Åhh vad jag längtar tills imorgonbitti då ska jag äntligen göra min efterlängtade äggröra, hoppas den blir lyckad.
jaja nu ska jag lägga mig ner och läsa lite innan jag ska sova.

Godnatt på er.
sovgott!
puss.

Jussi, Mikkis och Jag förra helgen när det var partaj! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0