Kylskåpet.

Imorse eller jaa för typ en timme sen så vaknade jag av att min syster gormade om att det nya kyl/frysen skulle komma och hon var tvungen att åka så om jag kunde skriva under ett papper när dom kom.
Nyvaken som jag var mumlade jag jaaa...

Tio minuter senare kommer någon gubbe och plingar på dörren och jag ser hur en stor förpackning står vid gången.
Jag skriver på och han säger "jaa den där får du ta in själv" med ett halvsnett leendé på läpparna.
haha eller hur sa jag eftersom jag var helt hundra på att han skämtade.
Men nejdu han åkte iväg och lämnade mig med ett jättepaket som väger 140 KILO! ..

Jag ringer min syster som förklarar att det är några andra som skulle komma sen och bära in den och installera skiten.
haha Jag som höll på att springa efter den där jävla lastbilen skrikandes:
 " JAG HAR VÄRLDENS DÅLIGASTE MORGONHUMÖR.. JAG HAR ADHD O JAG HAR INTE TAGIT MIN MEDICIN PLUS ATT JAG HÅLLER PÅ ATT SLUTA RÖKA... VILL DU VERKLIGEN JÄVLAS MED MIG???? ELLER SKA DU TA IN KYLSKÅPSHELVETET SOM VI VÄNTAT MÅNADER PÅ???!!!!! " ...

Rätt jävla tur att jag inte gjorde det hahah (:
Trots denna incident så har jag inte rökt än.. go mig :P


Nu blir det mer Dexter, vi hörs!
Ciao! (;


                             Kylskåpet :P






                  Jag nyvaken som bara den!

Kommentarer
Postat av: Jossan

eller hur ;D

2008-11-07 @ 16:15:43
URL: http://cityfreak.blogg.se/
Postat av: Pipi

Såg att du kommenterat på Bellme angående Piel - jag kan säga att den är helt underbar! Har jobbat med märket och Piel är en av mina absoluta favoriter. Mycket prisvärd! :)

2008-11-07 @ 18:24:31
URL: http://plasticine.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0