Min dag hittills.

Hejsan alla sötungar! :P
Har haft fullt upp hela dagen känns det som, härligt!

Har vart iskolan och blev lite småirriterad och ledsen ingenting som jag behöver gå in nå närmare på.
pratade med Tessie så allt kändes bättre iallafall, tur att man har sina vänner <3

Gick hem och började plugga lite. Skickade in lite uppgifter på tyskan och svenskan.
Sen så insåg jag att jag var tvungen att springa till banken.
Skaffade mig ett annat konto och låste en stor del pengar i ett år.
Men har så det räcker till en massa bubbel till min födelsedagsfest som är på lördag iallafall :P

Fortsatte promenaden i snökaoset vidare till Ica där jag handlade lite mat och sen kämpade jag mig hemåt igen.
Vilken kamp det är att gå i massa snö och där det är typ snöstorm ute.
Helst i uppförsbacke med massa kläder och kassar. Man borde bränna massvis med kalorier på det hehe.

Snart tänkte jag sätta igång och göra lite mat, tänkte överraska min syster när hon kommer hem med en middag.
eller ah får se om jag lyckas med det, jag är ju inte direkt känd för min matlagning men något ska jag nog lyckas slänga ihop. Faktiskt börjat tycka det är roligt att laga mat :)

Efter det så är det plugga o åter plugga som gäller.
Massa prov som ska göras och arbeten som ska lämnas in.
Nu är det nördbella som träder fram :P

Men lovar att jag skriver mer senare, vet att jag vart lite dålig nu på bloggandet.
Hörs senare!
Puss.


Kommentarer
Postat av: emma

okej grattis :)

var med i min tävling :)?!

2008-11-24 @ 16:10:21
URL: http://emmajuli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0