Myskväll med Tessie <3

Har vart på stan med Tessie.
Vi kikade runt lite i affärer och köpte en varsin möss/basker och ett par vantar! ^^
Bra nu när vintern har kommit. brrr...
Sen fikade vi lite på Jambo, tog en varsin hot n sweet macka o cola o snackade lite skit :P
Hade supertrevligt med min Hunkinna! <3
Det har jag iofs jämt men idag var det extra mysigt (:
Älskar dig gumman <3


När jag kom hem så skulle jag byta tröja och då gick ena min nagel av.
 haha vilken jäkla tur att Mikkis fixade dom så jag inte betalade 750:- för en nagelförlängning som skulle ha gått av bara några dagar senare..
Tur att man har underbara vänner istället lixom! (:


Bilder från idag, tryck på dom små så blir dom STORA! haha ^^


                          





Jag stör mig på att mina ben ser så korta ut..
Jag är trots allt 180 lång så jag har INTE korta ben.
Måste vara dom där jäkla jeansen som ska slängas.
Dom har gjort sitt haha ^^







Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-11-03 @ 19:32:55
Postat av: Hunkinnan/Tessie

Tack för en toppen kväll gumman <3

2008-11-03 @ 19:34:15
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0