So whaaaat!

Igår var hela dagen superbra!
Både min syster o jag var glada och åkte iväg o handlade tillsammans.
Men sen på kvällen så började hon bete sig som ett barn igen och kastade ut att hon var så besviken på mig och min andra syster trots att det var vi som ska vara besviken på henne.
Jag försökte hålla en lugn och sansad konversation men det går inte såbra när man har en 28åring som beter sig som hon vore åtta år!

Situationen häruppe är helt enkelt ohållbar och Picky har erbjudit sig att jag får bo hos honom tills jag hittat något eget.
Tyvärr så måste jag ändå vara häruppe åtminstone på måndag o tisdagen varje vecka framtills jul pågrund av skolan.
Efter det så får jag hitta någon annan lösning och en annan skola.
För att bo här tar för mycket på mina krafter och påverkar mina studier väldigt negativt!


Hela förmiddagen har jag blödit näsblod som en gris också.
Händer mig jämt när jag är under för mycket stress och när kylan kommer fram.
Inte sådär jätteroligt direkt.

Jaja nu så ska jag göra mig ordning, ska med bussen 12.10 in till stan för att träffa min älskade Hunkinna. <3
Vi hörs senare.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

Ohhhh jag längtar efter dig din sexy fääcker.. Me love you porris!.. <3

2008-11-25 @ 10:55:58
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0