Systrar.

Min syster är fortfarande konstig.
Jag ansträngde mig för att vara trevlig medans hon enbart snäste typ.
Hon som har gjort fel men ändå jag som får ta skiten.
Vart känner jag igen det ifrån? hmm låt se... ja just ja.. MAMMA!
Aja skitsamma snart flyttar man iallfall vill hon att vårat syskonband ska gå åt helvete, fine..

Har inte fått ett skit gjort idag och imorgon är det skola och då MÅSTE jag dit.
Måste ta tag i tyskan imorgon med. men det är imorgon.. Ikväll ska jag bara softa och koppla bort allt annat.


Hur mycket ska man egentligen behöva ställa upp för familjen?


Kommentarer
Postat av: Hunkinnan/Tessie

du gör ditt bästa gumman och det är de som spelar nogon roll det vet du med.

2008-11-11 @ 18:24:51
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0