Underbara födelsedag ^^

Hej alla sötisar! (:
Blev lite ändrade planer så jag blir kvar här i Gävle tills på söndag :)

Min födelsedag igår var helt underbar.
Hade en sådan lyckokänsla som jag inte har känt sen min lillebror föddes när jag var tolv.
Hela dagen flöt på såbra.
Vaknade upp med att mina systersöner Josef och Johannes sjöng åt mig.
Fick frukost på sängen och presenter :)

Fick även veta att min mamma hade satt in pengar åt mig vilket chockade mig rejält.
Jag ringde och tackade o så.

Lite senare så kom pappa vilket alltid är roligt, trots våran brist på kontakt så är jag nog ändå pappas flicka.
Alltid så lätt att prata med honom så jag passade på att prata med han så mycket så han fick skavsår i öronen haha.
När det var dags för honom att åka för han skulle till sjukhuset för min farfar låg där efter dom opererat in en pacemaker på honom, o det gick bra. hursomhelst så körde han mig till stan där jag träffade Mikkis.

Vi gick och shoppade lite, jag köpte en sjukt billig och snygg vinterjacka och ett par Uggs liknande vinterskor.
Så nu är man redo för vintern (;

Sen så blev det såklart.... SYSTEMET!
haha var så orolig när jag skulle gå in först, jag sa hela tiden till Mikkis "är det säkert det är den 19e idag?" och kikade hela tiden om jag hade legget med mig.
Väl inne där så gick jag som världens diva med huvudet högt och med världens smile haha, mina vänner känner igen den synen på mig haha :P

Efter det så var man två vinare rikare och vi gick o åt.
Kikade runt lite mer och sen åkte hem till min syster igen.
Åt lite till, drack lite vin och åt lite tårta ^^

Min lillebror som jag älskar mest som jag inte pratat eller träffat på tre månader pågrund av mitt o mammas bråk ringde och sa grattis, det var glädjetårar.

Jaa det var mycket som hände, orkar inte ta allt nu då Mikkis och Picky inte fattar att jag har koncentrations-svårigheter och inte kan prata samtidigt som jag skriver. anyway..
Skriver mer imorgon och när jag kommer hem på söndag kommer lite bilder :)

hade så bra allesammans OCH TACK SÅ JÄTTE MYCKET FÖR ALLA FINA KOMMENTARER! ;D

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej. ville bara säga att du hade en jätte fin blogg:)

2008-11-21 @ 08:09:50
URL: http://carrostenius.blogg.se/
Postat av: Sabina

Jag postar ditt paket idag :) För på måndag ska jag på semester :) Hehe. ha de bra . kram

2008-11-21 @ 15:22:47
URL: http://biiiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0