Underbara stockholm.

Då var man hemma i byn igen då..
Fick världens chock när jag klev av tåget och möttes av en massa snö och en riktig kyla..
brrr... Utlandet lockar mer än någonsin.

Hade så sjukt roligt i Stockholm och tyckte verkligen om vårat hotell.
Ska ni bo någonstans i Stockholm så är Sheraton stället! (;

Det började med att Systemet var stängt på lördagen när jag och Tessan skulle åka och det kändes som allt bara rasade. Tur nog hade Tessan köpt några extra cider som jag fick ta.
Tågresan ner var rätt rolig haha, vi retade nog upp hela våran vagn :P
Och det var en riktig het snubbe på tåget så när tessan skulle spana in honom så "tappa hon en penna hela tiden" hahaha.... ^^

Vi kom fram till hotellet, checkade in och drygt en timme senare bar det av till en restuarang för att äta lite.
Blev kina och var supergott.
Efter det rörde vi oss tillbaks till hotellet som bara låg typ en minut ifrån och vilade o sen gjorde oss ordning.
Började dricka o sen gick vi ner till baren när vi drack lite cosmo. mums hehe ^^
Senare drog vi vidare till Viper room och festade på, lyckades dock ha sönder min klänning och flasha brösten för hela stället på dansgolvet haha, men vad gör det ? Pinsamt som det var fick jag panik och vi gick därifrån, så vid ett slutade våran krogrunda haha..
Men vi fortsatte på hotellet och hade grymt trevligt.

Tessan ringde någon snubbe som kom med en kompis som var kanske 40 år äldre än mig? som iaf hade en parfym som var VIDRIG höll på att spy. Dom drog ner till baren och jag låg och snackade med Charbel som jag inte snackat med på typ ett år, Jimis kompis.. skämde ut mig rejält men vad gör det? :P

Somnade vid typ fyra i den underbara sängen som jag ville ta med mig hem haha.
Blev en riktig dunderfrukost på morgonen som jag sitter och fantiserar om nu bara för jag är hungrig haha.
Tåget hem var drygt. fullt med folk och vi fick sitta bakfulla och slitna i Bistron, men vi kom hem iallafall och det är huvudsaken. hade dock gärna stannat några nätter till, jag verkligen älskar hotell! Hade jag haft råd så skulle jag bo på hotell året runt tror jag haha ^^

Tog en massa videos med och ska försöka lyckas få in dom på youtube så jag kan lägga ut dom här, men just nu är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter så det får vänta tills imorgon.
Har ju videos från när Mikkis fixar min hårförlängning mitt i natten med haha och när Picky skäller ut sociala.
hahah, lägger ut dom alla så fort jag kan,
Undertiden bjuder jag på lite bilder (:

Nu ska jag sova, är helt slut!
Godnatt och sov gott på er alla sötisar! (;


        
 
Utsikten från vårat rum.



TRYCK på dom SMÅ bilderna så blir som STORA! (:

Lägger ut fler bilder imorgon håller seriöst på att somna haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0