Imorgon är det systemet som gäller ;P

Hej på er alla sötisar! (;

Jag somnade inte förän typ fem imorse och vaknade klockan tolv typ av ett sms av Tessie.
O tur var väl det för annars hade jag ju missat skolan idag igen.
Ringde Tessie och fick veta att en snubbe jag dissade för att sen släpa med mig hem till Tessie i somras som jag trodde bodde i Eskilstuna. Men så var inte saken, han bor visst här i Hudiksvall och går i skolan på samma ställe där Tessie är. så sjukt.. Att man aldrig bara kan få slippa dom haha.

Efter jag och Tessie snackat om det så gick jag iväg till skolan och höll på att halka typ tusen gånger.
Är verkligen svinhalt ute! Is och att det regnar på det, tur nog så ramlade jag inte.

Idag klockan 17:35 tar jag bussen in till Hudiksvall och tar tåget vidare till Gävle.
Fyller ju TJUGO ÅR imorgon för er som missat det haha.
Och ska sova hemma hos min ena syster Diana och hennes familj som bor där.

Mickis min kära vän snackade något om att bjuda mig på middag imorgon med så det låter toppen:P
Jaja, jag tar nog med mig laptopen till Gävle, måste ju blogga på sin födelsedag haha (:
Så ni får inte glömma att skriva grattis till mig imorgon (;

Jaja, skriver mer senare innan jag åker.
Puss på er så länge (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0