ah bella det är en nakenkille i duschen.. hahahaha !

haha seriöst, det som hände mig nyligen e riktigt riktigt sjukt!
Jimmy ringde o lät flyförbannad och undrade varför jag hade en nakenbild på han som visningsbild.
Jag som förvånad som jag blev trodde han drev med mig då den visningsbild jag såg var en vanlig bild på mig.
Men han tog kort o skickade, trodde det var ett skämt.

Ringde kompisar och frågade och dom sa typ "ah det är en nakenkille i duschen" haha, jag höll på att dö.
Sen så var det fler bilder av mina MOTTAGNA FILER som visades som visningsbild på msn trots jag INTE använt dom som det. riktigt skumt, helst att jag själv inte såg det.

undra hur många gånger det har hänt egentligen, har det hänt er ?

haha rubbat och riktigt riktigt RIKTIGT pinsamt. Vad borde inte han tro om mig nu?
jag ska fanimej byta msn o nummer hahahahaa... har skämt ut mig förlivet hahaha, abooow. .


såhär såg jag det..



men det gjorde inte alla andra.. haha nee fyfan, nu ska jag lägga mig o skämmas, men först en cigg.
fyfaaan va pinsamt :P
haha. nattinatt.
puss!

Kommentarer
Postat av: Kim

ja, så söta. jag vill så gärna ha en liten vovve men vi har inte tid :( vi funderar på att skaffa en kisse men vi måste tänka över det så att den inte blir ensam för mycket den heller..

2008-10-26 @ 08:59:55
URL: http://giirlylicious.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0