Akuten.

Hejs..
Igår gick jag på toa och såg att jag blödde så inåt helvete, o det visade sig vara från urinröret.
Jag blev skitskraj för jag seriöst pissade RENT BLOD!
Ringer rådgivningen och dom säger åt mig att genast åka till akuten, så Arne kör in mig dit.
Väl där är vi vid typ 21.oo, och då går det fort med sköterskorna, men sen säger som "sätt dig i väntrummet och vänta, läkaren kommer strax"
FYRA JÄVLA TIMMAR SENARE kommer läkaren och ger mig pencillin och vad jag ska göra om febern stiger.
Svår urinvägsinfektion hade jag, har inte haft ont eller något, började blöda direkt. inte direkt vanligt.
hade han inte sett så gayig och orolig ut så skulle jag ha slagit han haha!

Fick veta iaf att mina blodprov jag gjorde häromveckan inte alls såg sådär jättebra ut.
Så troligtvis ska jag in och ta nya, skitkul..
Nitton år och har kasst blod. weeej!


Nu så ska jag ta o gå ut och röka..
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0