allt.

Usch, tycker det är så sjukt jobbigt att ha dig i mina tankar hela tiden.
Vill bara att du ska försvinna så allt slipper göra så jävla ont!
Knuffa mig ner från en trappa eller nå så alla minnen det senaste året bara försvinner.
Jag är inte van att fastna såhär mycket för någon, att tänka på någon ständigt och bara hoppas på att han ska höra av sig, att han ska bry sig, att han ska visa någon form av känslor tillbaks.
Jag fall rejält för dig men du tog inte emot mig utan klev åt sidan och jag bara fortsätter att falla. fyfan att det ska vara så jävla jobbigt. allt är så jävla jobbigt just nu!
Jag vet att jag har gjort saker fel, det är något jag jämt gör och jag kan erkänna det.
Men du kan inte äns erkänna när du gör fel och det gör mig både arg och ledsen.. riktigt jävla sårad.

Nu skiter jag i det här, jag måste ta tag i mig själv för det här funkar inte.
Nu är det slut på allt kärleks-jidder, tänker inte tro på det något mer iallafall inte för nuet. Har blivit bränd för många gånger. Orkar inte lägga ner någon energi på att någon ska lära känna mig eller att jag ska lära känna dom, när allt endå slutar på samma sätt varenda gång. jag orkar helt enkelt inte, vet knappt vad jag orkar. ALLT inte bara kärleken e fuckad just nu, alla mina tankar bara snurrar runt och gör mig helt knas.

Nej nu ska jag fortsätta kika på efterlyst, var faktiskt en person man kände igen haha, men inte kan det vara han? eller kan det? hmm...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0