Bilförare på Bergviksvägen är IDIOTER!! .

Bilarna kör som idioter här!
Har dom kanske glömt missat att det är ett bostadsområde och hastigheten 70 kan vara rätt högt när det finns LEVANDE barn och LEVANDE djur överallt!

Hinner dom bromsa? hm det är frågan när min syster har förlorat 3 katter för att dom kör som dårar.
usch blir såå förbannad, nästa gång ska jag ta en jävla basketboll och kasta rakt framför bilen så får vi se om dom hinner stanna.
Fattar dom inte vinken med det ska jag ta syrrans jävla bil o köra rakt emot deras barn och tvärnita precis framför dom så får vi se hur jävla roligt dom tycker det är. .
Eller ah kanske inte gör det men borde nästan!

Stortsett alla i den här jävla byn klagar på att inte stockholmare kan köra bil, haha dom då?
så fort det blir en extra bil på vägen vet dom inte vart dom ska ta vägen.
Blinkers vet dom inte vad det är för något, likaså högerregeln. .


haha ja nu har jag uttryckt min ilska nog.. :P
nu ska jag sysselsätta mig med något annat.
Ciao! (;



Här tog jag en jävel på bild! muuhahaha ..




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0