Gävle yao.

Hallå alla snyggos!
Nu är jag "hemma" igen, blev aldrig att jag tog med mig laptopen för det blev bråk alldeles precis när jag skulle åka, och med mitt humör o hålla i en data då kan det bara sluta på ett sätt, att den flyger rakt åt helvetet.
Så irriterad som jag var så hade jag iaf inte kunnat lyckats pluggat något på tåget.

Hursomhelst så blev jag genast på bättre humör när tåget var framme i Gävle o man fick umgås lite med vänner.
Drack litegrann som absolut inte var planerat och hamnade på fest hos Jussi.
Som verkligen SÖG!
Var kanske typ fem människor där inkl mig själv, inge sprit eller något fanns kvar.. O i vissa fall kan det funka om sällskapet som redan är där är shyssta o roliga, men dom här människorna.. haha jadu. säger ingenting om dom helt enkelt, ni får använda fantasin själva :P
Så vi drog därifrån ganska snabbt, blev en burgare på någon kiosk och en iskall promenad.

Idag har det vart mest slappdag med Kebab och film.. :P
Supernyttig helg. Eller inte :P men vafan man lever bara engång.

Tog tåget "hem" och känns förjävligt att vara tillbaks.
Det som hände innan jag åkte var droppen, kan ta det imorgon om jag orkar.
Skola imorgon, och kommer bli rejält knullad av min lärare, har inte äns påbörjat en uppsats som ska vara inlämnad på tisdag... weeeej. vadå att jag kommer få plugga hela dagen/natten imorgon. yesyes..

jaja, nu så ska jag sova iaf.
Godnatt på er söötos! (:


Min resa hem var det bok, cosmopolitan och Godis som gällde..
haha (:



Kommentarer
Postat av: Anna

svar: tack så mycket:)



hehe man kan ju inte va nyttig varje helg;)

2008-10-06 @ 13:54:03
URL: http://lantisflicka.blogg.se/
Postat av: Anja

Sv; ja att dom är! dom finns att köpa på www.have2have för drygt 500kr tror jag det va :)

2008-10-06 @ 14:05:29
URL: http://anjaslillablogg.full.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0