haha, jag är så sjukt bäst (;

Hejhopp.
Nu är jag tillbaks i Iggesund hemma hos Tessie, tessie är dock i sundsvall och repar med sitt band men var snäll nog att låta mig vara i hennes lägenhet då jag inte klarar av att åka tillbaks till min syster riktigt än.

hahaha Jimmy ringde precis, en snubbe jag träffade för några veckor sen.
Han o hans två kompisar ville att jag skulle komma till Sandviken o var villiga att komma o hämta mig här i Igge haha, shit det är typ tio mil.. jag måste vara grym :P haha ^^
Jag sa hursomhelst nej, är inte direkt så sugen på att träffa nå pojkar just nu, har fullt upp med att försöka få bort vissa känslor jag har för en annan person.

Så jag stannar här i tessies softa lägenhet och ska nog glo på en beck film som visas på teve kl 22, oj bara fem minuter tills dess så avslutar det här inlägget nu :P

Köpt en fin klänning nu iallafall till stockholm kanske lägger ut en bild på den senare (:
Hörs senare.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0