hos tessie.

shuu..
Är fortfarande hemma hos tessie, blir ju här tills på fredag (:
Åker iofs hem till Bergsjö imorgon lite snabbt för att snacka lite med min tyska lärare om tyskan, jag har seriösa uttalnings-svårigheter med den haha.

Dagen har iallafall vart rätt seg men förbannat skön!
Så skönt att slippa vakna till systers skrik, till hundarnas skällande o katternas jävla jamande! .
Nee det är så skönt att vara hos Tessie, vi sitter med en varsin laptop o surfar men vi är inte osociala mot varann endå.
Inget tjat, så jävla härligt!

Kunde inte hålla mig efter första avsnittet av Prisonbreak igår så var tvungen och ladda ner lite avsnitt som jag har glott på (:  Han är ju så jääävla het Michael. . dreglar ju förfan haha ^^

Jaa nå mer än så finns det väl inte o säga, ska nog tigga en kvällsmacka av Tessie nu, måste köpa ost imorgon, det är knaas när något sådant gott tar slut haha (:

Godnatt på er!
puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0