Idol.

jahapp, blev inte direkt så mycket pluggande idag heller, som vanligt då..
Blev att kika på idol istället, åh är så många som är sjukt bra på att sjunga MEN loulou och framförallt Lars är som sagt favoriterna (:
Mycket tjat om Lars haha, men tycker verkligen han är grym! Kör sitt egna race o skiter i vilket o dessutom verkar så grymt ödmjuk.. ah kan inte låta bli att tycka om honom, han är så skön.
Ärligt nog så har jag faktiskt aldrig tidigare följt idol, kan ha tittat på något avsnitt i brist på annat inte mer, men den här säsongen kändes det annorlunda, en bättre o proffsigare jury o sjukt mycket bättre artister.

Vilken är eran Idol favorit?

Jaja nu ska jag lägga mig ner o FÖRSÖKA läsa lite ekonomi, förhoppningsvis somnar jag inte vid första sidan men man vet aldrig.
Har vart tvungen att hjälpa grannen leta efter hans hund för den hade smitit.. så är rätt trött.
Ska upp tidigt imorgon så jag hinner plugga lite innan jag drar iväg till Gävle, är inte uppsatsen klar så får jag helt enkelt ta med mig laptopen och fixa den på tåget.

Godnatt på er.
Puss.



Kommentarer
Postat av: jayne

Godmorgon

Ja IDOL... jag har ingen klar favo än... brukar ta ltet tag innan jag får det. Men jag gillar Johan Palm... för han är så lik min yngste son... hoppas han får gå långt... Ha en bra dag

2008-10-04 @ 09:47:18
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack :) den kommer från ginatricot..



Och Lars e oxå en av mina favoriter i idol:)

2008-10-04 @ 10:23:24
URL: http://sofial91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0