ilska!

Den här morgonen har vart åt helvete!
Vaknar upp av ett mail ifrån Mr J (mer känd som pussy J)
Och blev skapligt irriterad!
Att du lyckas vända ALLT till att du inte gjort något fel o det är bara jag som gör fel fel fel!
Läs mitt mail engång till gubben lilla!
Min mamma har kämpat i typ tjugo år att kasta skit på mig, att anklaga för det ena och det andra, trots att det är HON som gjort fel. Dina försök kommer inte i närheten av hennes. Hon lyckades nästan men inte helt så du kommer aldrig lyckats!

Som JAG ska vänta på att du ska "överväga" att jag ska betala en resa för cirka 40.000.. haha är du rubbad eller vad har du för fel egentligen?!

Nej, du ska få ett svar tillbaks så fort jag har lugnat ner mig som du ska se som ett avslut.
För du ska bort ifrån mitt liv innan det är försent!

Nu har jag andra saker för mig, och skriver mer senare när jag har lugnat ner mig o det inte känns som jag ska ta en taxi till Stockholm för att spränga bort hela södradelen!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0