lätt förvirrande.

Har haft lite små-tråkigt idag så tog mig tiden att börja titta på Gossip girl eftersom jag hört så mycket om det och blev verkligen positivt överaskad över hur bra den serien faktiskt är. så har haft ett litet gossip girl maraton haha ^^

För övrigt så är jag väl inte på topp.
Inte psykiskt eller fysiskt.
Jag känner mig rätt tom men endå så full av tankar som snurrar runt.
Jag blir alltid lite små deppig såhär vid hösten, och det här året har inte alls vart något bra.
Eftersom jag har vart tvungen att ställa upp på andra så har jag inte haft tid att sätta mig ner och fundera på hur jag egentligen mår.
Har inte hunnit bearbetat över att min svåger har gått bort då jag har känt att jag har vart tvungen att ta hant om min syster. Har inte heller hunnit bearbetat att jag faktiskt förlorade två vänner och en moster runt samma tid.
Samtidigt har barndoms minnen som jag kämpat i tjugo år att förtränga börjat dyka upp i små korta men hemska minnes bilder. Jag vill inte minnas helt enkelt.

Jag känner så jävla mycket ilska och jag märker hur det går ut över dom jag bryr mig om.
Jag testar och ser hur mycket dom klarar att stå ut med mig, hur mycket dom älskar mig.
Samtidigt som jag beter mig som ett svin för jag vill inte att dom ska komma för nära.
När dom frågar hur jag egentligen tänker så har jag inget vettigt svar förutom att jag inte tänker överhuvudtaget..
Jag bara gör.
Det är aldrig min mening att såra er för den jag sårar mest är egentligen mig själv.


Vill inte att min blogg ska förvandlas till något deprimerande, men har så mycket funderingar just nu. .
Nog med det, hörs mer imorgon.
Ciao!




Kommentarer
Postat av: Y

Hoppas det fixar sig.

2008-10-27 @ 09:43:10
URL: http://yasemin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0