lek aldrig med mina känslor!

Shuuhej!
Jag har haft världens slapp-dag..
Glott på säkert fem filmer o bara degat.. haha, hjälp vart är mitt liv påväg i för riktning egentligen? :P

Pratade med Tessan nyss i nästan två timmar om allt mellan himmel och jord.
Framför allt om killar o deras sätt att tänka, det är typ en klassiker i våra samtal.

Jag längtar så sjukt mycket tills hon och jag åker till Stockholm första november, ser så grymt mycket framemot det trots att jag inte kommer träffa Jimi, han är ett avslutat kapitel i mitt liv nu tyvärr.
Han är en riktigt skön snubbe, eller ah tror iaf att han är det, lärde aldrig känna han tillräckligt egentligen för att kunna avgöra det.

Känslan på sistone fick mig bara att tycka att han körde ett jävla spel och är det något jag avskyr så är det spel!
Menar när vi började bråka häromdan så brydde han sig inte direkt så mycket om vi skulle fortsätta ha kontakt utan enbart om den där jävla Mexico resan, det får mig att känna mig sååå speciell. eller inte.
Han blev bara så jävla falsk i mina ögon då, en riktig liten golddigger. jaja synd att det skulle bli som det blev men nu så blev det så, såna människor klarar jag mig bra utan, visst att han finns mycket i mina tankar men det är inte direkt några fina tankar längre, egentligen så har det aldrig vart det.
Utan dom fina tankarna är mer om en person som jag ville att han skulle vara men som han aldrig blev. .

Han tyckte jag överreagera men skulle han ha ansträngt sig det minsta att lära känna mig istället för att skratta åt mig när jag väl försökte öppna mig kanske han skulle förstå bättre varför jag reagera som jag gjorde.
Och hur man kan sitta och snacka om hur snygga alla är till någon man påstår sig gilla är riktigt knaaaas.
Var allt du ville att resa så hade du inte behövt leka med mina känslor för det, det är falskt och så jävla respektlöst!


Nääe usch nu blev det ett riktigt Jimi inlägg, men det är nog det sista som någonsin skrivs om honom i min blogg.
Han läser inte min blogg iaf så är skönt att skriva av sig.
Jag vet iaf vem mitt hjärta tillhör och vem det alltid har tillhört.
Allt därimellan har bara vart en del av mig som har velat lekt av sig. .


Med allt vill jag säga, lek aldrig med mig och mina känslor om du inte vill bränna dig rejält.
för det är INTE mina tårar som rinner ikväll !


jaja, nu ska jag försöka sova.
Godnatt på er..
/Isabelle


Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh, vad fin blogg du har =)

2008-10-09 @ 15:24:57
URL: http://estella.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0