Microsoft office word..

Idag är det precis en månad tills jag fyller 20, weeeej! ;D



Har haft problem med Word, var någon produktnyckel som saknades vilket gjorde så jag fick panik då jag kunde öppna dokumenten men inte göra ett skit med dom, inte fortsätta skriva eller kopiera texten jag skrivit.
Paniken blev värre då jag hade typ fem ofärdiga saker som ska vara inlämnade imorgon, och jag hade inte pallat och sitta och skriva om allt, men till slut fixade jag fram den där jävla produktnyckeln.
Ett bra bevis att jag under press och panik presterar bättre en vad jag vanligtvis gör haha :P


Upptäckte att jag inte har provet på tyska förän onsdag, vilket gjorde mig riktigt jävla glad då jag knappt kan räkna till tjugo haha. .
Däremot har jag en uppsats som ska skrivas klart inkl en novell.
Så är likabra att jag gör det nu medans jag ändå är igång.

Tessie kommer hem idag också ^^
Och imorgon åker jag till henne (:
Förstår att det kan vara jobbigt för henne nu när hon vart med Palle i över en månad, men kan faktiskt inte låta bli att vara lite ego att det ska bli frukansvärt skönt o se henne igen, saknat henne så enormt! <3

jaja nu är det dags att fortsätta plugga lite.
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej! En lösning på stress och panik kan vara att relaxa. Eller försöka tänka på något helt annat? Vad får du själv bestämma. Ha det fint, best reegards Fredrik

2008-10-19 @ 18:25:57
URL: http://socialpsykolog08.blogg.se/needs
Postat av: Hunkinnan/Tessie

klart du får vara EGO gumman! :D saknat dig med och kommer bli super skoj att ha dig hos mig i några dagar :D

2008-10-19 @ 21:07:12
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/
Postat av: susanna

Nice blogg :)

2008-10-19 @ 21:34:51
URL: http://amorina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0