Nu är det nog!

Nu jävlar måste jag ta tag i mig själv!
Allt jag gör är och deppar och tänker på alla fel jag har gjort.
Nu räcker det!
Fan, imorgon är en ny dag och den dagen ska jag möta med ett leende.
Nu skiter jag att svanskotan verkar som inåthelvete, kunde jag ha sex med den jävla smärtan så ska jag förihelvete kunna sätta igång med lite träning med! .

Kan jag fokusera så jävla mycket på dåliga bortförklaringar och dagdrömmeri så ska jag fanimej också kunna lägga ner mer energi på mina studier!..

Imorgon börjar jag med medicinen igen också, ska börja med en låg dos i början...
För jag BEHÖVER den, och SKITER nu i att jag kanske inte mår sådär jättebra ibörjan.
Jag älskar att mitt humör har hjälpt mig så mycket när det gäller att jag ska stå på mig, men mina koncentrationssvårigheter har inte hjälpt mig ett dugg iskolan, så nu blir det att sätta igång med Concertan igen.

Grundlig jävla städning blir det imorgon också, för det ser ut som fan här!
Men det är imorgon och idag ska jag deppa för hela veckan haha.
Jaa, med det så avslutar jag det här inlägget..
Ciao!


Kommentarer
Postat av: N

underbar rosa blogg du har :)

2008-10-14 @ 22:00:10
URL: http://nikkibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0