ny dag, nya äventyr ^^

Då var det en ny dag då, vilket innebär nya äventyr. hehe ^^
Vaknade upp imorse av att jag höll på att frysa ihjäl, tur har vaktmästaren vart hit till Tessies lägenhet och fixa elementen, så förhoppningsvis så vaknar man upp i en varm lägenhet imorgon (:

Var iväg till Bergsjö för att träffa min lärare för ett möte som rörde sig om tyskan.
Det gick bra, han gav mig lite tips om uttal så i fortsättningen så ska jag nog lyckas lite bättre än tidigare.
Tog bussen tillbaks till Igge, gick till affären och handlade lite innan jag rörde mig till Tessie.
Nu ligger jag i Tessies säng med min laptop och håller på att krevera av smärta! Min rygg värker som bara den, beror nog på att jag har satt i inlägget i skorn igen och ryggen håller på att lägger sig till rätta vilket är bra men det gör ONT!
Men sånt man får ta.


Jag ska försöka videoblogga idag med, missa inte det! (;
Nu ska jag göra något annat så vi hörs senare!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0