snarkande tessie (;

haha Tessie ligger här bredvid o sover o snarkar som bara den haha, skulle va så kul o filma henne för hon e så söt, men jisses vad hon skulle slå ihjäl mig då :P

Imorgonbitti tar jag tåget till Gävle och ska träffa Tessan för vi ska boka hotell tills vi ska till Stockholm. ^^
Sen så ska jag väl tvinga med henne in på massa affärer som smakråd för jag MÅSTE shoppa, men det blir inte så mycket. Får pengar i morgon vilket är wonderful! :D
Men måste snåla endå om det ska räcka till allting.


Oj min mage började kurra som fan, har typ keka en macka idag det är allt så bör kanske äta något. Frågan är vad..
Skulle va gott med Pizza men efter ha tittat på generation fett igår så är en morot mer lockande haha ^^
jaja får se vad det blir..
Nu ska jag sysselsätta mig med annat (;
Ciao!



Gammal bild på mig men so whaat? :P

Kommentarer
Postat av: Christina

Fin blogg du har :)

2008-10-23 @ 19:19:48
URL: http://pinapina.blogg.se/
Postat av: Me

Ja, sjukt äckligt! Friterad snickers?? bläää... Mådde oxå illa när jag såg programmet, men d hindrar inte mig från att äta onyttigt ändå...haha

2008-10-23 @ 20:08:22
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0