tyska är ett krångligt språk.

Vad tänkte jag egentligen när jag fick för mig att läsa tyska?
en riktig Idiot idé kan jag lova, för jag håller på att vrickar tungan hela tiden och blir helt yr i huvudet av alla långa ord med knasig stavning.
Tror nästan det hade gått bättre om jag valt arabiska. haha ^^
jaja, nu har jag valt det och jag ger inte upp i första taget, så det ska nog gå bra :P
Men det är bra krångligt, så blir nog iallafall ingen fortsättningskurs efter det här, det räcker gott o väl med grunderna :P
Men man vet aldrig. nog med det :p

Idag så blir det att plugga hela dagen eftersom jag ligger efter och plugga ingenting igår.
Kanske ska in till Hudiksvall med Ramona och keka, men inte direkt sådär jätte troligt då hon ligger i sängen o e typ jätte hängig.
Städa kanske jag borde med? men mycket man borde men mindre man gör haha ^^

Tessie kommer ju hem imorgon, o åker till henne på måndag och stannar några dagar för Ramona ska iväg till Uppsala till sjukan där, o jag har problem att vara i ett stort hus alldeles själv o då ställer självklart trogna tessie upp för mig ^^


Nääe, nu ska jag duscha o så får vi se vad som händer.
Auf Wiedersehen! haha (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0