Dag med syster! :)

Hejsan!
Jag har varit med min syster hela dagen därför jag inte uppdaterar förän nu.
Vi har vart iväg o ätit pizza, syster var så snäll o bjöd! :) Sen svängde vi in på en loppis där hon också köpte typ en grekisk liten staty, romerska snapsglas på bricka i silver och en bok. My sister is the best! <3
Efter det så köpte vi en varsin glass o la oss på hennes altan och njöt av solen.
Alldeles nyligen åkte hon iväg och jag tog en promenad hem med Gottfrid.


Kvällen igår vill jag inte ens skriva om... Iaf inte just nu.
Jag tyckte helt enkelt inte om den!

Nu ska jag sätta mobilen på laddning, den har vart av i bra många timmar nu.
Sen så ska jag ta o bara lägga mig ner o softa.
Vi hörs lite senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0