Dagens väder; Sol med STARKA vindar.

Godmorgon allesammans! :)
Idag möttes jag inte av någon snö när jag tittade ut genom fönstret utan av älskade solen! weeej! :D
Däremot blåste det så inåt helvete när vi gick ut på en promenad. Löv flög hursomhelst vilket Gottfrid tyckte var skitkul då han kunde jaga dom, jag som flög efter som en vante tyckte däremot inte att det var lika kul haha . :P
O inte nog med att det är sol så var Peter Jihde som gäst hos Vakna med the voice, jag tycker han är så galet söt o verkar vara en helt otroligt ödmjuk människa. En sån där människa som man knappt trodde att det fanns längre o defenitivt inte inom media. Jag har aldrig hört honom säga något skit om någon o har han det så håll det för er själva då jag vill behålla den fina bild jag har av honom. :P

Idag så står städa högt upp på listan!
En elektriker kommer ju hit nångång mellan 12-13.00 också för att mäta här o se vad som kan orsaka dessa elektriska stötar som jag hela tiden får i lägenheten.
Syster skulle ta Gottfrid då för jag tror inte han uppskattar att en vilt främmande man kommer in i lägenheten, där säger hans vaktinstinkter ifrån tror jag vilket även känns tryggt, konstigare skulle det väl vara att han som vakthund skulle låta vem somhelst utan problem komma in.

Näe nu ska jag ta o svara lite på era kommentarer o kika runt om mina favoriter har skrivit något! :)
Vi hörs mer lite senare. ♥





Kommentarer
Postat av: eva

Vakna till sol här med:)Älskar bara våren!!

Ha en riktigt mysig dag:)

2009-04-17 @ 10:42:15
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: cathie

Tack så mycket, den är jättesöt! :)

Vilken härligt fin blogg du har :D

2009-04-17 @ 10:46:28
URL: http://cathie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0