Det var ett skämt! ^^

Hejhopps!
Det var med glädje jag satt igång teven imorse o såg att Jakob stog där precis som vanligt! LYCKA! ^^
Haha... Först så trodde jag att det var ett aprilskämt men sen när dom tydligt sa att det inte var det så gick även jag på det. Elakt mycket elakt.. :P Men är riktigt glad att det inte var sant. :)
Gick ni på det?

Hm alldeles strax ska jag iväg till skolan och ha speking delen i nationella. Är lite smått nervös faktiskt.
Har inte direkt pratat så mycket engelska på sistone, vilket jag faktiskt brukar göra. Men ah det är bara o hålla tummarna på att det går bra, jag tänker inte sikta högre på något betyg iallafall. Klarar inte av pressen på allt nu i slutet så då får det bli vad det blir. O så länge jag bara gör allt så blir det nog bra.

Så håll tummarna för mig nu så hörs vi senare! :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi ja visst var det tur att det var ett aprilskämt :P Ha en fin dag, kram Jenny

2009-04-02 @ 10:52:34
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Andréa

Jag blev också riktigt glad när jag såg Jakob där imorse :D Först när man fick se Petra Mede och höra henne säga att hon hade tackat ja till tjänsten så blev jag riktigt besviken.. och sen när dom visade Jakob-tribute'n så tänkte jag att Neeej det var verkligen sant :) Men så var det inte!

2009-04-02 @ 11:04:48
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Jag gick på det, men maken min sa att det bara var ett skämt.. haha, han är svår att lura.. själv är man lättlurad som fan.

2009-04-02 @ 11:18:35
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0