DISS!

När jag var yngre så verkligen älskade jag Eminems musik. Jag nästintill levde för den.
Man kunde relatera sig till låtarna, man kunde finna mod och få ut ilska genom dom.

Nu har han ju gjort sin "comeback" och jag lyssnade alldeles nyligen på hans nya låt "We made you" O hemskt att säga men EM är resten av skivan lika kass så borde du ha låtit musiken vart o stannat när du låg på topp.
För dina parodier börjar bli bra jävla uttjatade och denna var inte ens bra. Det lät illa, jag fick huvudvärk och jag hade NÄSTAN hellre lyssnat på tecno.
Vi vet vi det här laget att du inte gillar Britney o alla andra som du älskar att dissa.
Om du nu ska göra en comeback så gör den åtminstone med stil!
Okej refrängen var okej, inte mer...

Vad tycker ni?




Kommentarer
Postat av: Helena-foto

Sv; men tack desamma :)

2009-04-13 @ 14:45:38
URL: http://lordsudd.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Jag hörde också den för någon dag sen.. håller med dig totalt. Han borde ha stannat när hans musik var som bäst. Det är inget speciellt eller bra med denna låten alls? :/ synd.

2009-04-13 @ 15:03:14
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/
Postat av: Anonym

Vad är namnet på fanskapet..

2009-04-13 @ 15:56:31
Postat av: johanna

tack så hemskt mycket! jag är riktigt nöjd.. de var liksom smått kaotiskt innan med skitful färg och kluvna toppar :)

2009-04-13 @ 16:37:09
URL: http://jojordgubbe.blogg.se/
Postat av: Anna

Eller så är det så att Bella har mognat förbi Eminem.. (hihi)

Han är kvar på tonårsstadiet och du har gått vidare... ;)

..och tack för det där om Carrie Bradshaw.. Nu kanske jag till och med törs ha den på mej offentligt och vem vet, kanske blir det Sex in the city när jag har den på mej... Hehe!

Kram och jag har varit precis lika off som du idag.. Inte ens orkat röra en dammsugare.. ;)

2009-04-13 @ 20:08:13
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0