En blick till....

Hejhopps!
Då var ena delen av nationellaprovet gjort i engelska då.. Gick väl sådär..
Kunde ha gått bättre o det kunde ha gått sämre. Bryr mig somsagt inte riktigt då jag iaf inte tänker anstränga mig något resten av denna termin, utan tänker lämna in det som ska lämnas in och nöja mig med något medelmåttigt betyg.
Får helt enkelt skriva 2,0 på högskoleprovet nästa år istället! ;)

Måste även säga att jag blir så jävla lack på att en liten jävla tjej hela tiden kollar snett på mig.
Låt mig förklara här... Din kille stötte på MIG, inte tvärtom! Jag tyckte han var trevlig o snacka med, inte mer än så..
Hade jag velat göra något med honom så hade jag redan gjort det, men jag avstog..
Jag gillar snygga killar med stil, inga fake hiphopare...
Så lägg dina hatiska blickar på någon annan istället för en blick till så ska du få se på humör lilla gumman! ;)

Nu ska jag ta o fixa mig en smoothie, mums! ^^
Vi hörs senare.. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0