Frissan! ^^

Nu är jag hemma igen efter ett besök hos frisören. Jag blev supernöjd! ^^
Har dock ingen bild då min mobilkamera har blivit cp o alla kort jag tar får håret att se mongo ut.
Blev iallafall lite rockigt.. cirka 2decimeter kortare o uppklippt, i stil som jag har haft förr, minus lugg. Nu ångrade jag mig faktiskt lite att jag inte klippte lugg men får göra det nästa gång istället. :)
Jag blev iallafall riktigt nöjd.
Tack ytterligare engång syster, du är bäst! <3

Nu ska jag ta o försöka fixa ihop något att äta.
Hörs! :)



Kommentarer
Postat av: mickan

tackar! :D du får lägga upp en bild från frisör besöket sen så man får se :)

2009-04-17 @ 18:24:42
URL: http://mickanflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0