Goodi..

Hej i natten..
Nu har jag precis sett klart på Rosens Namn och den var faktiskt väldigt bra. Tror dock jag måste se den engång till för att uppskatta den helt och kunna skriva vad det nu än är vi ska skriva om den.
Jag blev iallafall väldigt positivt överraskad över den då jag inte är så förjust i filmer som utspelar sig så långt bak i tiden är lite mer av en nutids människa. Men väldigt bra film, den blir även bättre desto mer jag tänker på den men jag ska somsagt se den engång till o det är en sån typisk film som man faktiskt kan göra det med också då den hade så mycket.

Nu ska jag snabbt ut med Gotte sen så ska jag lägga mig o sova..
Godnatt på er sov så sött! :)


Kommentarer
Postat av: Bitte

Hej på dej :)Tack för tipset,få se om man kanske kollar den nångång.Ser sällan på filmer,annat än på TV alltså.Hoppas du får en skön söndag.Städat bort nästan hela lördagen,idag blir det bara slappt.Svar:Ja,jag tror inte han blir nykter någongång,tyvärr.Han är den enda av oss som dricker,vi andra är så gott som nykterister.Ja,en öl i solen när man grillar typ för min del....

2009-04-19 @ 09:26:45
URL: http://www.metrobloggen.se/leva
Postat av: Missextra

Fin blogg, hoppas att du får en bra söndag:D

2009-04-19 @ 11:54:25
URL: http://carrosfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0