Inget vakna med the voice= Skit humör!!

Godmorgon allesammans!
Idag när jag vaknade så flög jag som vanligt på tvdosan för att sätta igång tvn för att se Vakna med the voice. Att se det gänget är något som räddar mitt humör under hela dagen. Men det jag då märker är att alla mina kanaler är borta bortsett från dom här skitkanalerna jag inte tittar på som 1,2&4an.. Om nu det är så att Nordanstigsbostäder tagit bort kabeltvn så ska dom väl för ihelvete meddela det då det ingår i hyran eller har jag fel?!!
Dom tigger ju verkligen om att jag ringer dit o klagar o det tänker jag fanimej göra nu också. Ska man betala full hyra när det är strul seriöst hela tiden?!! Värsta bostadsskit jag varit med om. Nästan Gavlegårdarna är ju bättre.

Men men.. Jag ska iväg till skolan strax efter tio o göra ett engelskaprov.
Förhoppningsvis går det bra.
Jag ska sätta igång o kika igenom lite grejer runt det så vi får höras senare.
Håll tummarna för mig! ♥

Kommentarer
Postat av: Kristina

Tack för din kommentar:)

Blir alltid lika glad.



Hoppas att du kommer iväg till USA, det är väldigt mysigt att åka iväg ett tag. Lite miljöomyte.

Kram

2009-04-23 @ 10:04:30
URL: http://branden.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr

Postat av: eva

Jes håller tummarna:)

2009-04-23 @ 11:14:09
URL: http://keltisk.blogg.se/
Postat av: AnnSofie

Men de va ju lika för mig & jag bor inte i nordanstigsbostäders lägenhet. Nu e dom iaf tillbax. Konstigt!

2009-04-23 @ 22:19:02
URL: http://annsofielina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0