It's time!

Nu sitter jag här igen..
Jag höll på att plugga men då ringde Malin så har suttit o pratat med henne över två timmar så typiskt oss :P
Hon har också börjat tjata på mig att jag ska ta körkortet tills sommaren så vi kan dra iväg på en roadtrip genom Sverige. Så det är väl dags att jag börjar anstränga mig lite mer till att göra det, däremot så måste hela den här veckan bli att plugga o fokusera på skolan då det inte har blivit så mycket pluggande där.

Har precis varit ute med Gottfrid o syster kom precis o lånade min skinnjacka.
Nu ska jag anstränga mig o plugga lite mer engelska, vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Lily

Haha, nej men känn dig inte dum. Det har ju inte framgått så jättetydligt förrns i inlägget om Jkpg...



Vad skönt/bra att du kommit till den insikten. Förstår inte varför inte alla kan göra det. Jag kan verkligen inte förstå varför det spelar roll för andra vem man älskar. Svart, vit, gul, röd...vi är alla människor, precis som du skriver. R är precis som alla mina svenska vänner, bara lite sämre på svenska ;p

2009-04-21 @ 18:20:01
URL: http://lilysblogg.blogg.se/
Postat av: Lily

Hahahahahahahahahahahahahahahaha!!!!



Ahaaaaaaaa, det är därrrrrför folk stirrar. Då fattar jag ;D

2009-04-21 @ 19:07:16
URL: http://lilysblogg.blogg.se/
Postat av: Anna

Halloj!

Jo då, gamkärringen röker precis som hon har gjort dom senaste 25 åren... :S

Men jag är gammal nog att fatta att jag borde sluta... ;)

Nåväl..

Jag håller med Malin, för om jag får som jag vill, så har jag "stordåd" på gång i sommar och då e d bäst att du och Tessie (och vad mer för Knas-Fior du kan få med dej) kommer hit och hälsar på!! :)

Kram på dej och ha en bra kväll!

Här är det TV-soffan som gäller

2009-04-21 @ 20:15:47
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0