Långfredagen!

Godmorgon allesammans!
Jag skulle ju ta en sovmorgon idag men den blev bara till ungefär 8. Då kunde jag helt enkelt inte ligga kvar i sängen längre, helst inte när jag såg hur solen lyste ute. Så jag o Gottfrid gick ut på en promenad istället o gud vilket helt underbart väder det är ute! :D LOVELY!

Idag har jag absolut ingen aning om vad jag ska göra o skönt känns det. :)
Det är ju Långfredagen så denna dag ska ju kännas extremt lååååååååååååång. haha :P
Ska nog iallafall träffa min älskade storasyster! <3

Nu ska jag iallafall svara på kommentarer som jag inte gjorde igår,
o kika runt på mina favoritbloggar! :)




Vad ska ni göra idag då? :)







Kommentarer
Postat av: sandra

svar; nemen! vad duktigt av dig. Jag skulle aldrig klara det. Har försökt innan & höll upp i 3 månader, men så fort jag började jobba igen så kunde jag inte hålla mig mer ;P

klaaaad pööösk :)

2009-04-10 @ 10:42:25
URL: http://sandrino.blogg.se/
Postat av: Nadja

Svar: Vill utbilda mig till barnmorska och då måste jag först gå gymnasiet i 3 år (omvårdnad), sen läsa sjuksköterska högskolan i 3 år och sen 2 år till barnmorska. så det är länge =)



glad påsk!

2009-04-10 @ 10:52:49
URL: http://barbienadja.blogg.se/
Postat av: Anna

Du gör HELT RÄTT i att prioritera syster... :)

Vi finns ju kvar här... (hihi)

Läste både här och hos Tessie att hon var hemkommen.. KUL!!

Nu ska jag också ut i det helt underbara vädret.

Det lutar åt grillning i kväll också.

ÄNTLIGEN är våren här!!

Kram

2009-04-10 @ 11:52:48
URL: http://miranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0