Nu får du allt du inte vill ha... I maten!


Sällan man hittar saker man inte vill ha i maten nu förtiden!

Glas i kyckling.. Glas i korv.. Vad kommer härnäst?
Som jag o Tessie diskuterade, kan det vara så att det är några arga vegetarianer i farten?
Kanske var det isåfall några arga köttätare som hade lagt massvis med kryp i mina hallon?
Visst när det kommer till bär så får man nog ta att man hittar ett eller två kryp, men seriöst hela kartongen med hallon var full med kryp så jag var tvungen o slänga skiten, för även om frysta kryp är nyttigt så vill jag inte ha dom i min smoothie!

Jag är så jävla känslig o jag har jämt en jävla otur med o hittar saker i maten.
Jag menar hur jävla vanligt är det att man får ett stort jävla kycklingben i en kycklingfilé?!
Men ah jag ska inte klaga för en har jag iaf inte fått nå glas imaten.. PEPPAR PEPPAR!
 

Kommer ni vara mer försiktig nu när ni äter kyckling?






Kommentarer
Postat av: Alva

Svar: Hm, jag vet inte! Kan inte riktigt bestämma mig faktiskt. Men jaa, dom där tycker jag också är lite föör hängiga isåfall, har inte sett dem på Asos. =)



Fin blogg du har!!

2009-04-03 @ 16:27:49
URL: http://alviewie.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Jag tror med det är arga vegetarianer i farten faktiskt. It makes most sense.



Och förresten - kryp i bären. :/ Det låter inte så mysigt inte.



Ha en fin dag. :*

2009-04-03 @ 16:42:41
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0