O där sparade jag ett X antal tusen! ;)

Hejsan allesammans!
Idag har jag lyckats brutit ett kontrakt trots att jag hade bundit upp mig i 5år utan att veta om det.
Hur lyckades jag? Jo jag skyllde på min ADHD o vips så skulle dom fixa det. ^^
Det är inte bara ett hinder utan även en fördel! ;)

Jag o syrran var nyss o handlade då jag typ mest köpte frukt igår. Påväg hem så ringde dom från Nordanstigsbostäder och han nästintill lovade att skulle det hända något mer så jag skulle känna mig mer hotad och rädd så skulle jag kunna säga upp lägenheten o slippa 3månaders uppsägningstid. Nice! Dom kan ju inte direkt vräka äcklet för att han är ett äckel men bara jag kan flytta om det krävs så är jag nöjd.
Han skulle även fixa hit en elektriker och komma o kika på allt annat jag behöver ha fixat. Äntligen händer det grejer!

Nu ska jag ringa Tessie o surra lite. :)
Hörs senare!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0